11.39

Måste bara sägan en sak! :D BÖN HJÄLPER!

Joh 11:39 - 11:42 "Jesus sade: 'Ta bort stenen.' Den dödes syster Marta sade då: 'Herre, han luktar redan, det har ju gått fyra dagar.' Jesus sade till henne: 'Har jag inte sagt dig att om du tror, skall du få se Guds härlighet?' De tog bort stenen och Jesus lyfte blicken mot himlen och sade: 'Fader jag tackar dig för att du har hört mig...' " Senare uppstår den döde tack vare bön. Själv har jag  precis alldeles nyss bevittnat ett under, det kanske inte är så stort för mig eftersom jag inte kände personen som försvunnit, men jag bad iaf för att de skulle hitta henne, och mycket riktigt hade hon blivit återfunnen, till synes helt oskadd! :D:D:D BLESS! :D




Måste bara tillägga att Titeln i detta inlägg först endast var menat som ett klockslag! :D Coolish! (Y)
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det var ett mirakel att hon blev hittat oskadd!

Tack Linnéa! :)

2008-12-28 @ 14:54:18
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: frida

hahahhaahah jaa! XD Men chips är gott! :D Och idag fick ajg cheese ballz av min mor XD Shit alltså, jag måste erkligen träna! XD

2008-12-28 @ 15:02:07
URL: http://fridaarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0