Day 10

Jahapp... Då var det nyår i morron då :P Tänk så fort tiden går... Ojoj... Kommer ihåg förra året x) Jag och Alex typ stod och klagade för varann över våra miserabla liv xD hahaha! Hon fick inte vara i stan med en massa kompisar och FIRA nyår för sina föräldrar, och jag ville så VÄLDIGT gärna ha en pojkvän! Hahha! Ojoj xD Lilla desperata barn xD hahahahhah! Iaf satte vi, eller snarare HON, upp mål för detta år och jag har fixat typ alla x) Tihihi ^^



I år blir det att fira tillsammans med Adam istället ^^ Vi har tänkt vandra upp på vallsberget och stå där och kolla när hela Piteå sprakar i alla de färger =) Tihi! Romantiskt va?! ;D ahhaha! Man kan ju låtsas iaf xD

Allvarligt folk! Vad mycket som hinner hända på ett år!! :O För att underlätta kan jag bara skriva stödord xP

*Massor med olika konserter :)
*Stockholm med musikklassen <3
*Läger :)
*Körresa till Estland <3
*Adam <3
*Valborg ^^) <3
*Lillebror kom till världen =)
*Frankrike!!! <3
*Examenskonsert <3<3
*Övernatting med 9c hos Elisabeth! <3
*Bal =)
*Midda med 9c M och D!!! <3<33
*Båtrace (Vi vann vi vann!!) :D:D
*Examen :'C :'D
*SOMMARJOBB :D:D
*KOMPISAR <3 :D
*GÖTEBORG - Liseberg, IRON MAIDEN med Adam på 3 månadersdagen!! :'D <33<3<3<33<3<3!
*Vingåker <3
*BADA
*Trumlektioner med DANNE!! :'D
*Kalas på karins stuga x) <3
*Alex lämnade oss för stockholm :'( <3
*Skolstart! ES1B <3 :'D
*Linus dop (min lillebror)
*KU, Körer! ^^D
*Trummor, Sång =D
*Fester/ kalas
*KU läger i TÄLT i SEPTEMBER!! xD Idioti! :D:D <3
*Upptaktsläger för konfirmanderna -.-'  ^^D 5 månader <3
*Helenas kalas! :D:D <3
*Band! :D:D
*UPPTRÄDANDEN - KONSERTER!! <3<33 :D:D
*Halvårsdag :D <3<3
*Alexandra tillbaka på hörtlovet!! <3<3 :'D
*Making musicvideo :D <3
*KLASSFESTEN! ES1B FTW!! :D:D:D <33
*Ledarläger! :D:D
*Konsert: "Alla tiders musik" x) tihi! xD Tusentals grejer på samma dag xD 26/11  Bio (Twilight) på kvällen med Maja, Adam, Jeff, Malin, Margot och Disa :D:D
*Making musicvideo :D <3
*LUCIA!
*Fest hos Julia :D <3 (Klassreunion 9c's girlar ;D)

Åsså en MASSA annat! Det där var ju bara i STORA drag xO Haha! Nejmen 2008 är VERKLIGEN ett år värt att minnas! GRåter nästan vid tanken på att gå in i 2009 xP Det blir så jobbigt att skriva det också xD ahhah! ojoj! Men allvarligt, det tar mig typ flera månader att vänja mig vid att skriva året xD hahaha!
Ifall jag inte hinner skriva nått mer så vill jag bara önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

PUSSHEJS!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Åh vad gulligt! :D ih vad sött du skrev..

du lyckades verkligen med allt tycker jag ;)



sv: haha nejmen linnea! det är det INTE värt xD inte för att man märker av ärret så mycket nu men.. nja ;D

2008-12-30 @ 21:42:13
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Malin

Gott nytt år Linnéa! <3 :D

2008-12-31 @ 00:09:05
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: frida

hahaha men det är fan bra! XD HAHAH! XD Dessutom har jag spelat bingolotto ikväll! :D HAHAH! XD

2008-12-31 @ 00:16:37
URL: http://fridaarosengren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0