Day 2

TJOSAN :D Jag tror att jag fattar lite mer nu... I alla fall hur man skriver inlägg å sånt xD Idag har jag varit med Alex som har kommit hem från stockholm för en dryg vecka sen, så hon har redan hunnit ha jullov ett tag :P Menmen, vi hade i alla fall jättekul och skrattade åt de konstigaste sakerna, haha! (som vanligt) åsså såg vi "Stardust"!! Den är ju JÄTTEBRA ju :D:D:D. Sen ringde Frida mig typ 5 gånger xD haha, hon verkade också ha det minst lika kul som jag och Alex :P haha! Idag fixade Alex mitt hår med både topping och styling ^^ Najjsbajdz säger jag bara x) 

Nu för en liten stund sen kom jag på en sak som kommer att tynga mitt hjärta DJUPT under jullovet... Alla saker till individuella valet som JAG VILL ha ligger typ på samma perioder och DESSUTOM är typ alla utom en, hundrapoängskurser x'/ DET SUGER HÅRT x( menmen, jag ska prata med syon och göra det bästa av situationen fast jag kommer ju som sagt att ha det gnagande resten av jullovet :P It makes me feel like this:



Jaja, ska jag sluta kröjma nu då xD Det är ju faktiskt jullov =D=D=D

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Åh, men det är samma för mig med dom valen =( men vi ska inte sörja!



sv: haha åh men han är ganska gullig bror :D hihi. VI BYTER (Y) haha. nämen jag vill ha en hund ju.. ._.

2008-12-21 @ 19:35:37
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: dolme

det är precis samma för mig! allt jag vill ha ligger på sista :O

2008-12-22 @ 18:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0