Day 5

Tjosan, nu sitter jag här... igen... och skriver xD det är ju typ fasen det enda jag gör... menmen... Mamma pratar i telefon också så... xP Ska då snart iväg till Adam ^^) hihi! Han är en frisk fisk nu ^^D hihi! Så det blir nog kul, de hadfe nå främmande som han ville att jag skulle träffa :P
Igår blev det dock ingen hårtoning för min del, för lite tid, och nu är håret för rent xD alltid är det då något xP ahah! Nu låter det som att mamma håller på att ha pratat klart i telefon så jag ska nog avrunda :P Måste bara beskriva bilden... Det var så att mitt internet nyss kruppade så jag var tvungen att starta om datorn och börja om på nytt med allt >< gaah..-.-' Jobbigt >< And it made me feel like THAT...  menmen,,, I-LANDSPROBLEM! xD



Jag har kommit fram till en sak... Det är nog ganska lätt att, bara genom att läsa det jag skriver, avgöra vilket humör jag är på... xD När jag är allvarlig använder jag inte smilisar typ alls xP LOL! Åsså gör jag en smilis xD ahhaha! Göllit av mig... >< nej... nu ska jag sluta babbla och göra mig klar :D

Pusshejs!

PS: I morron har jag och Adam varit tsm i 8 månader :D:D! DS... xD

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du är så rolig då du skrive linnéa :) och ja, de stämmer nog på alla dedär med smileys, då jag är allvarlig eller nåt så skriver typ inte jag heller med såna, men då man är glad och sprallig då är typ smileys de enda man skriver med xD ha ha ha! :) de där lät säkert konstigt, men du fattar! :)



och grattis förresten till dig och adam :D

ni är så fina tillsammans!

2008-12-26 @ 01:54:37
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en trevlig Jul! :)

2008-12-26 @ 01:57:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: frida

ahha jodå, jag är bättre nu men inte bäst. =) haha.

2008-12-26 @ 02:48:36
URL: http://fridaarosengren.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra jul! :)

2008-12-26 @ 02:55:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0