Day 6

Adam och Linnéa 8 månader idag <3

Hold me close to you
and never ever let go
Love me every day
'cause I love you so
Hold my heart
and don't tear it appart
it belongs to you, 
as I do... <3




Jag älskar dig Adam <33


Kom hem från Adam för typ någon timma sen >< (05.23 är klockan nu) Jag fattar inte varför mamma envisas med att jag inte får sova hos han ;S Det blir ju bara jobbigare för alla när hon inte tillåter det >< Menmen, vill hon tjorva så får hon väl göra det... men det uppskattas EJ!
Nej, nu har jag ont i magen... Borde nog sova typ... nyss xD

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Men är du helt seriös? ÅH, DU ÄR JU 16 ÅR.. >.< gah, säg det till din pappa då! eller sov där iaf. bli arg, blabla. fattar att du gör detta men xD ja.



jaha! åh nu hann jag dock bestämma med min bror.. vad sen du var uppe också =O haha :D

2008-12-26 @ 10:23:51
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: degen

Jag älskar dig!! 8 mån med dig är en helt underbar tid i mitt liv!! jag älskar dig <33

2008-12-27 @ 17:29:54
URL: http://adamheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0