Day 7

Hejsan! :D Idag har jag varit med Alex, eller jag sov hos henne igår så jag hittade änså nått att göra ^^D hihi! Vi har iaf gått på stan x) IGEN xD haha! Tur att jag både har fyllt år och att detvarit jul, jag har ju då pengar för att vara på stan och bajja lite grunks iaf xD (fina uttryck, jag vet jag vet) xD När vi kom till stan var det  VÄSTA översvämningen uti busstation och över sundsgatan! Antagligen hade det gått hål på en ledning men det var typ coolt iaf, för det bara FORSADE vatten som en liten å. Jag bara: "Hej och välkommen till Pite-Å" xD ha...ha...ha... Now LAUGH! xD



Jag hittade iaf en JÄÄÄÄTTESTOOOOR tröja på Cubus! och då MENAR jag JÄÄÄÄÄÄÄTTESTOOOOOOOR! Man ryms lätt två, om inte TRE pers i den xD


And that's me and Alex in my... Tröja... eller vad man då ska kalla det xD

När jag skulle hem måste jag ha böjt mig på något konstigt sätt... För jag fick JÄTTEONT i ryggen x/ och jag har fortfarande ont... Men nu ska vi inte kröjma här xD Sånt vill väl ändå ingen höra på xD

Nejmen hörrenini, jag ska nog ta och dra mig tillbaka nu :P

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0