Hej, grattis och förlåt xD

Hejsan barnen! Nu är det så att jag är typ VÄLIGT uttråkad  och jag har inget att göra... typ... Kanske jag tar och her i den här hårtoningen nu så att jag har nått att göra iaf >< Menmen... Jag vill göra nått kul ikväll... Vara med en massa kompisar, skratta, vara allmänt lejd men... Det finns typ inget att göra och jag är i STAN!! Vad fasen är detta? xO haha x'( jaja, nu ska jag sluta kröjma, men det känns sjukt fel att jag är sysslolös en fredagkväll på jullovet, I STAN xD


Utsikten från mitt fönster "i morse" xD Fast det var egt mer gulaktigt sken på himlen... men det är ju inte så lätt för kameran att veta xP

Jag vill ha JÄTTERÖTT hår... Så jag går nog och fixar med det nu... Snart... Om ett tag xP

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag hoppas att du hittar på nå att göra :)

och du är fin i rött hår :D

2008-12-26 @ 19:12:47
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Ja men det är ju skoj! Måste dock försöka spara mina pengar, haha. Men jo man hittar ju alltid något :D

2008-12-26 @ 19:46:45
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0