GOD JUL :D

GOD JUL! Säger jag då bara ^^) Jag har just ätit julfrukost och sådär ^^ tihi ^^ I morse vaknade jag och satte mig vid TV:n och kan ni gissa vilken film som skulle visas!?!? :D JO! "Hitta Nemo", så jag bänkade mig i soffan (BÄNKade... i soffan..? xD) åsså öppnade jag två paket, ett från mamma som innehöll chokladtomtar... Som vanligt ^^ men det  är ju gott ^^ Åsså öppnade jag paketet från Adam <3 ^^ Det innehöll en JÄTTEFIN ring :D Tack Adam <3
 

Kände mig lite smått kreativ nu på morgonen så jag lekte lite med chokladen jag fick i fördelsedagspresent ^^) haha!


Detta är den fina ringen jag fick av Adam <3 ^^

Nu funderar jag dock på att gå å duscha och tona håret, vi får se hur det blir med toningen... men duscha ska jag då iaf xD

Detta är då färgen jag hoppas på :P menmen.... vi får se hur det blir xD


Till slut (XD ahhahahhahahha!), dagen till ära, hade jag tänkt en liten sång som jag och Sofia: http://sofaia.blogg.se/, har kommit på text till. Melodin är "Jul, jul" xD ENJOY! :D

Ful, ful, du är så ful
Har du ej sett en spegel?
Dina små fötter,
de luktar som fisk
Och jag vill bara
ge dig massa smisk
Du är så äcklig, så ful
och gay (no offence)
tur att just jag
inte alls gillar dig
Ful, ful, du är så ful
Har du ej sett en spegel?


PEACE (h5) xD

Pusshejs! Och GOD JUL... igen ^^D

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

GOD JUL MIN SÖTA UNDERBARING! :D <3

åååh, adam berättade för klassen att han köpt en ring en gång när du inte var i närheten ;) hihi.



nja alltså det är två killar som har gjort boken, som för övrigt hade programmet 'rundgång' förrut på tv. så då har dom intervjuat olika metal-ikoner genom åren också allmänt fakta då :D ASBRA!

2008-12-24 @ 14:19:16
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0