Day 9

Idag har det varit en seg dag... Fast ändå inte... Men typ xD Hahha! Jag vaknade och tittade på klockan i mitt rum och såg att den stod på kvart i 8  så jag tänkte att jag kunde sova lite till. Vaknade igen, tittade på klockan. Samma sak det här gången också, men jag tänkte inte mer på det och somnade om. Vaknade en trejde gång av att mobilen ringde och såg att klockan fortfarande bara var kvart i 8... Den har stannat för ganska längesen, men det tänkte jag inte på efter att ha varit hos mamma en vecka xD Iaf var det pappa som ringde och jag trodde att han ringde för att väcka mig, alltså att han var hemma och typ stod i köket eller nått. Han: "Hej din sjusovare!" Jag: "Hej... Vad är klockan?" Pappa: "Snart ett! xD Jaja, får jag prata med Carola?" (Carola är pappas tjej). Jag: "Jaha... Är hon här hon?" jag låg ju fortfarand yrvaken i min säng i mitt rum. Han: "Ja, det får jag då verkligen hoppas att hon är" Först då slog det mig att han kanske inte var hemma xD haha! Seg som jag är xD Jag: "... Eehm... ja... jaha! Ööhm... vänta då..." Så jag gick ut i köket  och gav telefonen åt Carola xD
Jaah... Jag är då inte att leka med när jag är trött xD Sen kände jag att det kanske var dax att gå upp, så jag tog på mig min JÄTTETRÖJA och började städa. Städningen pga att jag, igårkväll hittade ett litet levande kryp på golvet... HÖVVA! Det åkte DIREKT ned i toastolen xP hahah! Jag är en RIKTIG krypmördare xD Mohahahha! (6)
 OCH NU KOM  ADAM :D:D
  hehe!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0