Sho(s)es Christ! ;O <3

Jag MÅSTE bara få visa dagens stora fynd! Dessa skönheter!! <3 Me love them!! Det var nämligen så att jag stötte ihop med min moster, Monika, och min lillkusin, Nathalie (hennes barn), på "din sko" idag. Så vi pratade och så började jag hålla på uti just de här skorna som bara kostade 99 kr!! :D:D IIH! Så otänkt började jag babbla på om att jag så länge velat ha dem och hur billiga de var åsså tog jag den högra och gick till kassan när min moster tränger sig före mig och betalar skorna! Jag bara: "Men.. men... men såhär kan du ju inte göra ;O" Monika: "Joho, det kan jag visst... Det blir en födelsedagspresent :D". Jahapp, vad mer kunde jag göra åt saken, så jag tackade henne med ett brett leende och gick sedan och köpte julklappar åt dem xD ^^)

This is the loved ones <3 xD (I'm just TO pathetic! xD)




Hehe! Ja... Det var då min överdrivet fjortisiga sida xD hahah!

Sen har jag även överlämnat lite julklappar till Adam och hans familj ^^)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

åh, coola ju :D

MEN JAG MED.. gaah, dock vet jag att min dator sprängs då. haha

2008-12-23 @ 23:31:27
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Böna

-Vars är ni?

-På Din sko!

De e nog bara du som fattar det härXD

kram <3

2008-12-25 @ 11:06:20
Postat av: Sara h

Ihh så snygga! :D

2008-12-25 @ 11:49:20
URL: http://ssaraholmdahl.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh, jag har kollat på dom! :D

2008-12-25 @ 14:30:58
URL: http://lomakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0