2009.04.02

Wow! Nu är det snart ett helt ÅR sedan vi for på körresa till Estland med Piteå barn- och ungdomskör... Vi for den 9:de April... Tänk vad tiden går fort alltså... =/ Det är ju nästan sjukt! Man blir ju helt nostalgisk och vill bara fara tillbaka i tiden... suck <3 Tyvärr så går ju inte det och man får leva på minnena och bilderna.





Till nutiden :P Eller typ iaf. Jag satt vid datorn tidigare ikväll och så plötsligt hängde sig datorn xO Jag fick typ damp först och sen blev jag JÄTTEOROLIG för jag har ju HUR många bilder SOM HELST på den >< Iaf så lyckades mamma fixa den så nu funkar den igen <3 tack mami =) Men så fort vi hade startat den igen förde jag över mina resebilder från 2008 på en CD :P Det är ju trots allt de ABSOLUT viktigaste bilderna :P höhö!

I morron har vi svenskaförhör på sisådär 60 ord skulle jag tro >< Det är typ konstiga ord som "Assimilera" och "Baissé" osv... Så det är ju knappt ord som man, i sin vildaste fantasi, sklle använda >< MEN VI SKA MINSANN KUNNA DEM... ZzzzZzZzZZZzzZzZZZzzzzz...

NU ska jag nog iaf gå å hjälpa mamma att färga håret =)

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0