Awesome! :D

NI SOM INTE VAR PÅ 24 MISSADE VERKLIGEN NÅGOT!! :'D

Så sjukt härligt! Jag kom ju visserligen dit strax efter 16 och var kvar till... strax efter 4... xD haha! Lustigt vad tiden går fort när man har roligt :D Jag kom typ hem 04.46... om jag inte minns helt fel... :P haha :D Nejmen jag är ganska så säker på att det var då! ;D Jag var där tillsammans med Adam, Jonatan och Dolme till en början... vi var BUSIIIIIGA :D:D xD hahaha! Eller hur? ;D Tack för en underbar kväll, ni tre, och Maja, Sara och (Pontus..?) som kom lite senare =) Åsså träffade jag Ann!! :'D KARIN! Jag träffade Ann :D Hihi!


         The holy glass     ||||                Mark Gormley coreography

Iaf så ägde vi ("One Reason Gospel")! Emma Bogren... =') Jo äm in majn hart! (Why does all good things come to an end?) MEN nu ska jag inte ta ut nått i förväg... *SNYFT*
Precis efter vi hade gått av från scenen började Emma prata om en Ida vars sambo hade friat, så hon hade möhippa och fick gå upp på scenen och sjunga "Min Kärlek" av Shirley Clamp... Fast den var nog gjord av hennes kompisar ;D För texten var ändrad x) "Minns att någon sagt till mig att orientering var min grej... Min kärlek (AHA) till Samuel (AHA)..." HAHA! Men det var som gulligt... Jag vill också gifta mig xD Ååh... Jag blev nästan lite tårögd när jag hörde att det var sånt, dels tänkte jag bara på "Mamma Mia" och sen försökte jag föreställa mig, lixom, CHOCKEN när ens pojkvän går ner på knä... eller iaf typ ger en, en ring och frågar om man vill gifta sig med dem... FÖRESTÄLL ER den situationen :'D Jag börjar typ gråta... :'D x'D OKEJ! Föreställ er INTE den situationen x'D


Lyckönskningar =)

Senare spelade ett LUSTIGT band, minst sagt... xD De hade TVÅ basister och var HELT wicked på scenen xD OCH de hade HATT! :'D DESSUTOM var gitarristen med svart gitarr en nästan prefekt blandning av Danne-TG och Jack Black xO thihi ^^, Efter dem spelade "Cahined" (som för övrigt har releaseparty på nu på lördag den 25/4 i blackbox på Acusticum... Då det är Musik-Direkt i Boden... SÅ NI VÄLJER ANTINGEN ELLER!! xD) Jag och Adam headbangade LÄNGST framme xD haha! Jag har fortfarande lite ont i nacken xD hööhöh! "Ska man hava kul, får man lida pin..." För just precis så lyder det ordspråket.. (A) xD


Calm Chaos                     Chained                           Accent


Efter allt "röjande" började Adam må dåligt och han var tvungen att gå upp och vila ett tag, men efter det blev han bättre =) <3

Nu ska jag nog gå å spela trummor... snart iaf :P Som sagt ska jag ju bli BRA nu!! ;D Wish me good luck! ;D Och JUST DET! :D Jag har kommit på vad som behövs till mitt trumset för att jag ska må HUNDRA procent bäst ;D Following: Tre cymbalställ, en china, en thin crash, en splash och dubberpedal 8D~ *DRÄGGLAR* Är det nån som känner för att sätta en extra guldkant på mitt liv? ;D (Den första guldkanten sätter faktiskt alla min underbara vänner och Adam <3)




Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0