31536000 sekunder, 525600 minuter, 8760 timmar, 365 dagar, 52 veckor, 12 månader, 4 årstider, 1 år... <3

Jag vill bara att alla som vill ska få veta att jag älskar dig så otroligt mycket! Du är helt underbar! Din personlighet är precis den jag alltid drömt om. Jag kollade för att tag sen på en "pinsam lapp" där det stod hur jag föreställde mig min drömkille (skrivet i 6an eller 7an) och där står det lustigt nog att han ska vara musikalisk, gärna så att han kan lära mig saker, att han ska vara rolig, snäll, trevlig. Gärna ha rätt så sjuk humor xD Och framförallt, våga vara sig själv och inte skämmas för det han gör.
Det är så roligt, för efter vartenda litet krav eller önskemål så är det bara att bocka av :D Du ÄR det perfekta pojken för mig ^^D Och jag hoppas att du vill fortsätta att vara det också. Du är verkligen helt fantastisk på alla sätt och vis. Du har TILLOCHMED långt hår och stora underbara ögon. Jag älskar dig så mycket att jag skulle kunna gå sönder helt och hållet om...
Det är året har dock varit ett av de mest underbara åren i mitt liv hittills, ochmycket är tack vare dig.
Adam, jag älskar dig! Jag älskar dig, jag älskar dig! <3


Jag älskar dig <3

31536000 sekunder, 525600 minuter, 8760 timmar, 365 dagar, 52 veckor, 12 månader, 4 årstider, 1 år... <3

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Jo det måste vi göra =)fast det är egentligen idag (onsdag) som hon fyller år ;) haha

2009-04-29 @ 15:09:40
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: Adam

Jag älskar dig <333 När jag tänker på dig får jag stånd... FATTAR DU HUR MKT JAG ÄLSKAR DIG?!?! det är helt sjukt... jag vill vara med dig, nu och för alltid! <33

2009-04-30 @ 00:18:27
URL: http://adamheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0