Fint!

Nu på kvällen cyklade jag iväg på kör och sjöng x) det var kul och vi fick se på en film som Emma hade med sig... Inte bara det :P Vi sjöng ju också såklart ;P

På vägen hem cyklade jag ju också... Såklart ;P MEN Jag cyklade typ för snabbt eller nått >< Kedjan hoppade loss... -.-' Så Adam fick rycka in och försöka fixa den, men det gick inte så allt han fick för det var oljiga händer -.-' Så Adam körde moppe hem till mig och jag fick gå hem xD Stackars! >< INTE! MEn det hade varit mycket roligare om cykeln hade hållt ihop xP



I morron är det Valborg! =) Ni som vill kan ju komma till mig efter sju och ha trevligt :D Snask får ni ta med er själva =) Hoppas att vi ses :D



Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

I svensbyn? :P Isåfall kanske jag kan komma och hälsa på ett litet tag ;)

2009-04-30 @ 11:16:58
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: johanna larsson

kolla mitt hår på bilden längst ner i min blogg, senaste inlägget hahahaha!! där ser du mitt såkallade barbiehår och hur det ser ut på riktigt xD

2009-04-30 @ 17:29:25
URL: http://jjohannalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0