Fredag 17:e April

Hejsan! Har just suttit och färglagt en bildi Paint medan jag lyssnade på "Havet är Djupt" =) UNDERBART! Nu vill jag bara se Ariel... :') Idag... Eller ikväll ska jag till Böle och spela in en låt med Natta.. Vi får hoppas att det går bra =)




Igår Kom Adam hit efter att vi hade jag hade färgar håret och kollat på längeheten (Klumgatan 2) som för övrigt var en helt okej lägenhet... Just bara golvet och tapeterna var jag lite skeptisk mot ;S det var typ linolium-mattor och bara allmänt fula tapeter i just sovrummen... Men i övrigt så var den helt okej =D tihi! I WANT IT! <3

När jag kom hem hade jag smsat åt Alex för att höra vad hon skulle göra men som sagt kom Adam då och på Alex lät det som att hon var upptagen vilket hon senare inte var :P höhö... Tjorvigt liv fick jag iaf men vi lyckades lösa det och vi for alla tre till Sofia i Norrfjärdendär vi bakade kladdkaka och fick besök av Jenny och Sara, så det vart som en lite klassträff där ;D haha! Very Najjs :D



Eftersom Adam hade moppen hos mig var han ju tvungen att åtminstone följa med in och hämta hjälmen men jag fick han att följa med in i mitt rum åsså la vi oss i sängen och typ innan nån av oss visste ordet av så sov vi xD haha! Det var lite kul xD För Adam får ju egt inte sova hos mig,,, men jag HOPPAS att det här fick mamma att få en annan åsikt :P Jag menar, både han och jag lever ännu, fastän han somnade här :P haha! Jaa... ;P Lilla mor. Iaf vaknade vi i morse och typ "Ojdå... xD" Men det gick då bra och mamma har inte skällt ut mig... än (A) Iaf så åt vi frukost och sen for Adam för han skulle på havsbadet med en massa folk =) Hoppas att de får det kul :D

Nu ska jag antingen ut... eller så ska jag spela trummor.. ;P Vi får se ;D

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Jag vet, jag tror att jag ska börja se ut så ;) haha

2009-04-18 @ 12:55:00
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-18 @ 12:55:48
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0