Kurvig statistik... ;P

HEJHEJ! Nu är jag tillbaka! Fick klagomål i morse för att jag så sällan uppdaterar, men jag har inte haft tid :P ahha! JAg har ju varit i fjällen :P Dock orkar jag inte lägga upp alla bilder här på bloggen, utan är ni intresserade så får ni kolla på min bilddagbok: linneaenberg mellan den 9:de och 13:e April =) JAg kan ju avslöja att det var den bästa påsken i mitt liv, hittills =) tihi =)

Igår var jag och repade med kören "One reason Gospel" på musikhögskolan. Vi ska jag sjunga på 24 i på lördag kl 5!! BE THERE! NOT WORTH TO MISS ;D Eller vad man då ska säga ;P PÅ kvällen for jag till Adam och färgade hans hår x) hehe!

Idag ska jag och Lisa färga håret =) Miih! Jag ska bli JÄTTERÖD igen (och hon blå) :D Det är så underbart att vara det :D Så jag ska snart cykla iväg för att träffa henne och fara till stan =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kom ihåg! Det är inte imorgon. Det är på lördag=) //Körfröken ;)

2009-04-16 @ 14:37:34
URL: http://emmabogren.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0