LOV!

Hejhej =) Nu är det snart lov :D Jag och Adam ska bli "sjuka" idag så att vi inte behöver komma ram till fjälen assent xP ahha! ja... JAG SKA TILL FJÄLLS MEN ADAM! xD Det var väl egt det jag ville komma till, men nu sa jag ju det aif... och nu ska jag sluta vara scizofren och bråka med mig själv xD haha! MEn det bir nog iaf jättetrevligt :D Vi ska till Nallovardo och åka skidor med hans famlij ch på lördagen ska han spela i Ammarnäs på typ nån logdans eller nått >< höhö! Men det blir nog bra :D Mihi! ÅÅH! Jag är så ... nervös av någon anledning... Antagligen för att jag ska smita från skolan xD men det är ju ändå inget viktigt jag missar... :P GLAD PÅSK!! :D



Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0