Onsdag 1 April

Hejhej =) Är det nån som har blivit aprillad idag, eller har aprillat nån för den delen? :P Inte jag... Jag har typ blivit okreativ... =/ Hmm.. Dåligt :P Jaja!

Igår hade vi konsert på acusticum och vi ÄGDE ;D höhöhö... typ iaf :D Men Kul var det då!! :D Efter konserten for jag och mamma och åt midda på max >< haha! Jag är så tjock xD och efter det for jag och sov hos Alex eftersom vi ändå hade sovmorron idag ;P Dessvärre var vi vakna och pratade till typ 2... tror jag, men jag ställde iaf klockan på väckning halv nio. Innan jag somnade pratade vi om nånting och så fick jag plötsigt en bild i skallen av en flodhäst som satt uppochner i taket som en fladdermus... RIKTIGT tråkigt, men då höll jag på att skratta IHJÄL mig! xO Det var verkligen hejdlöst xD Så Alex vart tvungen att lägga sig på mig så jag skulle få slut luft xD ahhahahahah!

På mogonen vaknade halv 9 jag av larmet såklart, men jag var dum nog att TRO att jag skulle vara duktig och stiga upp så jag STÄNGDE av larmet och sträckte på mig. När jag öppnade ögonen igen  var klockan 20 ÖVER 9! Jag bara: "Asså, alex... Vill du veta en jättekonsigt sak...?" Och hon typ: "Va? Vad?" (hon var MINST lika trött och yrvaken som jag) Jag: "Asså... jag ställde ju klockan på halv nio... Och nu är den 20 över nio..." AHHAHA! ALLTSÅ så klantigt av mig xD ahhahah! "jättekonstigt" var det ju också xD Jaja, det var dagens klanteri :P Nu ska jag FÖRSÖKA vara duktig och plugga... WISH me GOOD luck... ><



Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0