Slut på det roliga då... :P

Då var helgen snart slut dårå... =/ Kulkul... >< Men jag har hunnit med så sjukt mycket i helgen... Eller speciellt igår då... men iaf :P
Fredag: Skola, genrep med Shadow of the room inför "Musik Direkt" :'D Sova hos Lisa, få utskällning av mamma ><
Lördag: Vakna tidigt å gå hem, göra mig klar, gå till Lisa igen, fara på stan-gå omkring där och hjälpa Lisa att hitta present åt Patrik, fara till acusticum på soundcheck, PEPPA, KONSERT, Fest hos Patrik! (MYCKET) 
Och vet ni?! VI KOM VIDARE PÅ MUSIK DIREKT!!! :'D Helt overklig känsla när de ropade upp vårt bands namn!!! :'D Så mycket har inte jag skrikitpå länge... eller iaf så högt xD hahaha! ÅÅÅH! :'D Så nu den 25:e bär det av till Boden på länsuttagning :D:D Fast jag tror inte att vi komer vidare där... men det är ju iaf ett äventyr :D hihii!




Mamma är ju som inte så pigg på att jag gör saker som  att festa och sova över hos folk... (Adam -.-' Vilket är SJUKT fel). Men jag har då iaf lyckats få hennes förtroende vad gäller fester (antagligen eftersom hon VET att jag INTE dricker), för igår fyllde Patrik (Lisas pojkvän) 18 år och han hade fest. Och DEN fick jag FAKTISKT fara på :D Det var iaf jätteroligt där och de hade APIGT fint hus xO Wellwell, jag förstår inte hur min moder resonerar i sitt huvud och lär väl aldrig göra det heller :P





Men nu ska jag FÖRSÖKA hitta på nått vettigare ;D

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

SKICKA DOM HÄR BILDERNA NUUU :D

2009-04-20 @ 22:31:02
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0