"Sommar sol och häftig pool...

... Gärna de där brudarna i kort tight kjol..." xD haha! Citerade just en lår från Lilla Melodifestivalen... 2004? Jag vet inte xD Tragiskt roligt låt iaf xD Men idag har det minsann varit sommar och sol :D Vi fick sitta ute på matten :D:D TACK ÅKE! Vi busade litegrann där ute... Det var inte bara matte kan jag ju lugnt meddela ;D haha! Men OJ SÅ HÄRLIGT DET VAR :D



Oj så fint ^^)

Nej, nu är jag sur... Datorn är dum... :P Den gör inte som jag vill... Jag kan exempelvis inte kommentera bilder på bilddagboken... Och i och med det kan jag inte ladda upp bilder heller för man måste ju ange en giltig bildtext -.-' SUCK... Ska pröva igen :P

Jag finns med er genom detta och jag ska försöka att hjälpa till så gott det går. <3

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

HAHAHAH, FINT KLIPP :D

2009-04-23 @ 22:31:08
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Böna

Oj, shit vilket hopp! o_o skillad^^

2009-04-24 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0