Schema!

Redan nu på sommarlovet har jag typ ett schema >< Gosh!''

Måndag 3 aug - Öva låtar
Tisdag 4 aug - Packa, Kalas
Onsdag 5 aug - kalas
Torsdag 6 aug - kalas, öva låtar, packa ur
Fredag 7 aug - Öva låtar, packa
Lördag 8 aug - Spela
Söndag 9 - mån 17 aug - Göteborg konfaledare
T 18 - packa ur, konfirmation
O 19 - Konfirmation
T 20 - SKOLA ;S

Huhu! Det är inte länge kvar nu... alls... suck... sommaren är som bortblåst... jaja.,.
Nu tänker jag iaf gå ut i solen igen... kanske känns bättre då... =/

Förresten finns det några knäppa videos att kolla på xD
¨
Jag och Adam hade jättekul >< Skuggteater FTW!


Detta måste vara den FULASTE musokvideon som världen någonsin skådat xD hahahha! Dessutom blev sången seg.. Menmne... Man hör iaf på ett UNGEFÄR hur låten ska vara ;P

Puss!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

hahaha åh ;D fina videos! ja det var verkligen SKITKUL :D haha! och vilket schema alltså... SHIT, har du inte en enda ledig dag kvar?! :/

2009-08-03 @ 20:00:00
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: ja men du verkar ju verkligen ha nånting VARJE dag :o gud jag skulle få panik, men det är mycket roliga grejer! :) hihi

2009-08-03 @ 21:20:38
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0