Skolstart!

Jag vill bara tillägga (innan jag börjar babbla om skolan) att jag SKA ta mig tid, någon gång i frmtiden, att skriva det jag skrev ner under konfalägret!

NU! Skolstart,  sommaren försvann med vindens fart :/ Dock har jag inte riktigt fattat att det FAKTISKT är i morron allvaret börjar... Sad but true ;P Men, det blir ju kul att träffa alla igen... Dock blir det SJUKT konstigt att inte vara yngst på ymer ;S Hoppas att vi får snälla och sociala ettor... Men inte FÖR duktiga xD ahhaha!

Idag for jag, Adam, Hanna och Rebecca på dollarstore och shoppade lös inför skolstarten. Efter dollar och barnens hus gled vi vidare in till stan där vi träffade typ halva min och Adams klass >< Sedan färgade jag Rebeccas hår och Hanna färgade mitt ;P Haha!


Nu har jag förberett sakerna jag ska ha i morron ;P hmm... Det blir nog bra, men det är dethär med "det första intrycket" då... hoppas att de fattar att jag ÄR cool x'D hahahha!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0