Snart bär det av!

Nu är det bara 3 timmar tills jag sitter på en buss mot Älvsbyn för att sedan kliva på tåget till GBG. Jag tror att det blir sjukt kul... Jag är faktiskt mer taggad idag än typ igår och alla andra dagar >< haha! Alltid lite positivt ;D Iaf har jag tänkt anteckna för varje dag vad som har hänt åsså sen ska jag skriva ner det här på bloggen :D Kanske inte så kul att veta för er som läser den... men ändå ;D Men allihop! Ni får ha det sjukt bra och hoppas att det fortsätter att vara såhär fint väder (som i Piteå) i hela Sverige :D hehe! Trots att meterologerna säger annat -.-'

Igårkväll spelade jag och Sofia hos Alex som sagt, på hennes mors "Hyllning till livet fest" typ =) Det gick faktiskt... hyffsat... Vi fick då i alla fall beröm... MYCKET beröm! xD Senare på kvällen vart det lite allsång och allt möjligt ;P haha! Men det var en totalt värd kväll :D




Nu ska jag bara packa det sista och sen ska jag och mamma eventuellt fara på Räkstigen och sola... typ ;S Känns lite knäppt att gör det NU när jag snart far... men det var hon som sa det! xD

Puss!

Kommentarer
Postat av: Nadin

fiin blogg! :) besök 2 av mina <3 www.sweetnadinsweet.blogg.se och www.thethreesister.blogg.se

2009-08-13 @ 11:33:00
URL: http://thethreesister.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: NAW, SÖTIPIE :D:D hihi! ja men hallå ta ändå fast du inte får ;D haha, vad kan dom göra liksom! ;)

2009-08-19 @ 17:04:37
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0