Tisdag

Ikväll blir det kalas ;D Jag ska till Karins stuga och umgås med fina flickor i två och en halv dagar(..? kändes konstigt xD) Jag tror det blir skitkul :D Så innan klockan 6 ikväll ska jag hinna packa, göra mig klar, fara på min lillkusins kalas, FIXA NÅGON TYP AV PRESENT(!) och äta midda.. ;P Fullspäckat (som för en val... ha...ha...ha... ><) 

Igår prövade jag att möblera om i mitt rum, eller jag flyttade sängen så att den stod under fönstret... Men det vart inge bra så jag flyttade tillbaka den >< Men jag fick iaf dammsuget bakom sängen :D Dessutom var jag *HRM* jätteduktig igår ;P Pappa och Carola jobbar nu och Linn och Linus är på dagis, så jag är ensam hemma. Iaf så plockade jag in i diskmaskin och tvättmaskin och hedde på dem. Sen diskade jag några andra saker för hand. Efter det dammsög jag hela huset och sen solade jag xD hahahha! SÅ! Nu har jag skrytit färdigt. De blev iaf glatt överraskade när de kom hem x) Felt good, making someone happy :D


Mitt rum, tillfälligt om-möblerat

På kvällen kom Adam hit och vi såg Beck för att sedan gå in i mitt rum där jag kom på idén att byta ut min ljuslykta, som har hängt ovanför sängen, mot en discokula :D haha! SJÄLVKLART tog jag bilder xD VOILA!



My room in the light of the Discoball ;D


Adam for härifrån runt tio, halv elva idag för att han och sommarlistepojkarna skulle göra nått bus ;D Hoppas att det går bra för dem! :D
Sen så har jag målat om naglarna idag. Det vart inget speciellt, men det var VÄLbehövligt ;P

Pusshejs =)

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: MEN JAG SÄGER DETSAMMA... jävla fusk! :p haha duuu, jag har blivit kallad lesbiskt tusentals gånger för mina 'flickor' jag gillar! haha vill säga cat tex xD

2009-08-04 @ 14:21:14
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

sköna bilder

2009-08-10 @ 18:02:17
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0