18.45 inte 19.15

Hmm... Jag missade precis julkalendern :( eller... med en kvart missade jag den >< Men iaf... På morgonen är det kvart över sju. Inte lätt att hålla koll på ;P
Jaja, idag hade jag iaf på mig min guns n' roses t-shirt (bland annat). Jag har som alltid tyckt att det är lite obehagligt och småfult, på mig, när kragen är precis mot halsen. Så jag blötte kragen och satte fast det på en klädhängare över natten x) Clever me ;D Det funkar tillochmed! ;D



Läs det jag la innan detta också ;P Det vart två stycken kort efter varann ;D

pUSS

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Sv: Menade om jag var med på nått gammalt foto ;) Tack, visst är den härlig? Haha

2009-12-03 @ 22:49:34
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0