Bastu!

Hejsan! Hoppas att ni har haft en bra jul :) Det har iaf jag haft, med mycket presenter och sånt ;P Det är så fint nu när det har kommit en massa snö och så. Men TROTS det har jag inte haft nån större julkänsla ;S Jag fattar inte... Förr hade jag det typ flera veckor i förväg men nu är det bara som vilken helg som helst... Jag vill inte bli gammal och tråkig, jag vill fortsätta vara barn :( Jajja...

Tog iaf några bilder när jag, i fredags, var ute och lekte i snön med Charlie (vovven):


Well... Belive it or not, men det här ÄR en hund och inte ett snömonster...


Jag var med Adam från i förrgår-kväll till i eftermidda :) Det var som vanligt mysigt. Dessutom tvingade jag ut honom i snön (mohahaha) med overall, mössa ohc hela kitet ;D Jag hade också overall, vi var så söta så - som ni ju förstår ;D

Just nu sitter tre av mina småkusiner, farbror och pappa i bastun och myser... Fusk. Känner också för att basta, men det finns ingen att basta med xD Eller jah.. Men nej. Så jag får väl vänta till de är klara innan jag går och myser i värmen :P
En av mina julklappar (apropå värme);

Jag tände alla ljus i mitt rum idag medan vi (Adam och jag) lyssnade på Deep purple och mös... myste... :]

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

aw, men vad söt vovve :D



sv: men tack! :D haha, ja jag önskar ju jag skulle orka... men ska skaffa en våg/krulltång snart så då går det lite lättare ;)

2009-12-27 @ 22:32:19
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Linnéa, har du märkt att om du läser om texten som är i mitten så är det lite rim där, jag citerar: - Jag hade också overall, vi var så söta så - som ni ju förstår ;D



Just nu sitter tre av mina småkusiner, farbror och pappa i bastun och myser...



Var detta meningen? ;D hahaha

2009-12-30 @ 22:32:13
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0