Det är inte slutet av Mars..

...trots att det ser ut så... Kolla bara;


Såhär ser det alltså ut utanför våran lägenhet Torsdag den 10:e December 10.35, det suger en aning.

Idag är jag ledig fram till halv tre. Resten av estetarna repar inför morgondagens lucia, men eftersom att jag inte ska vara med på den (numera) tack vare "Piteås Lucia"grejset så slipper jag vara med och repa alla låtar ;D (Y) Kl 3 ska däremot våran klass fara och sjunga på Nolia för några pensionärer :D Jag tror nog att det ändå blir ganska kul, och jag hoppas att det går bra också :)

Igår var jag med Rebecca och pysslade :D Det var jätteroligt! Jag har inte pysslat på flera år typ! :O Sjukt, det borde man göra oftare, verkligen!



Sen såg vi på "SAW III", inte den mest juliga filmen som finns... Mycket rött i den iaf (A) höhö...

Nu har jag just ätit frukost och har tänkt kolla efter årets julkalender (som borde finnas på bolibompas hemsida x'D) för att få upp julstämningen lite ;P

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0