Ett år idag!

För ett år sedan skrev jag det första inlägget på den här bloggen :') Precis på dagen! Då skrev jag att jag var oteknisk och mest troligt aldrig skulle lära mig hur detta funkade. Haha :D Roligt!
På denhär tiden skev jag, om möjligt, ÄNNU konstigare uttryck och använde, OM MÖJLGT, ÄNNU fler smilisar x'D Jaa... Det var en fin tid :')


Igår hade jag kalas för släkten och fick en massa presenter, mestadels pengar... MOHAHA! Mamma bjöd på taccos (JA, JAG STAVAR DET MED TVÅ "C":n) och glass och mormor bjöd på tårta. Av farmor fick jag i vanlig ordning smörgåstårta som jag, mamma och Adam åt av till frunch idag :D
Kl 3 for jag och mor iväg på julspel och grötlunch på Djupvikskyskan. Det var riktigt mysigt! :)





Nu ska mami och jag fara till mormor och morfar och fika... SUCK >< Haha!

pUSS


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis på bloggens födelsedag och grattis i efterskott (igen) till dig :D <3

Kramar :)

2009-12-20 @ 20:38:55
URL: http://kaarinoberg.blogg.se/
Postat av: Jeff

Men... varför?

2009-12-21 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0