Happy nouvel år!

Ja, som ni ser glänser jag med mina FANTASTISKA språkkunskaper denna sista dagen på år 2009! Hoppas att ert gångna år har varit lika bra (till största delen) som mitt :)

Några saker som har hänt, kort sammanfattat i:

Årets Lista

* Nyår med Adam
* Blev medlem i "Shadow of the Room"
* Började i musikskolans "rock"grupp, som trummis
* Körframträdanden... (Piteå barn- och ungdomskör)

* Musik Direkt - vidare till final (SOTR)
* Påsk i fjällen med Adam + hans familj
* Diverse rep med "SOTR"
* 24 musikfest.
* Uppträdde med gospelkören "One reason Gospel" på 24 
* Adam, ett år <3
* Miniturné med gospelkören
* Musik direkt i boden (SOTR)
* Massa olika konserter och föreställningar att titta på...
    - Tvåornas teater
    - Slutkonserter - Niornas, 9c M, (musiker) examenskonsert
                           - Musikskolan...
                           - Niornas, 9c D, (dansare) slutproduktion
                           - Treornas, Es3B, (musiker) examenskonsert
                           - Treorna (dans) slutprod. "That's entertainment"
    - Chained, Medusa och Laudamus på kyrkcenter
* PASTOR BOB!
* Klassövernattning hos Anders innan sommarlovet
* Spelning + bandmys (SOTR) i Slagnäs
* Kyrkans tält PSG
* Sommarjobb på "upSweden"
    - Nya trevliga människor
* Klasskväll med midda hos Jeff
* Trästock! :D
* PDOL på kvällen (första gången - gratis BÅDA kvällarna)
* Inspelning med bandet (SOTR)
* Karins årliga, men alltid lika roliga kalas
* Sofia och jag "Spiralflickorna" (lol Håkan x'D) spelade hos Alex på hennes mors "Hyllning till livet" - fest
* Konfaläger i GBG
    - Nya människor
* Skolstart med favvoklassen
    - Påbörjad insamling för klassresa
    - Estetdag, bio musikalen "Hairspray"
    - Musikalförberedelser (Harispray) + rollavslöjanden. Jag TRUMMIS
    - En massa musikalrep...
* Estetfest
* Spela på Storstrand (inställt pga fjortisar... ><)
* Spelning (SOTR) i Överkalix :D
* Helenas kalas
* Höstlov
* Halloweenfest hos Sarah
* Infomöte till Piteås Lucia 2009
* Adam 17 år
* Foto till PT (Lucia)
* Intervju till Lucia men VÄLDIGT flummig gubbe x'D
* Dobidobidobidoooo
* Klassfest
* Acusticum
    - Luciarep
    - NBB konsert
* Julfika hos Linnéa
* Luciaturné :D
* Estetfest - hiPpiEtEmA
* Spela i Norrfjärden
* Megarock i Arvidsjaur (SOTR)
* Grattis mig
* Förband till Laudamus i Arvidsjaur (SOTR)
* Kalas för släkten
* Lilla julafton med Adams familj
* Julafton
    - SMS från moster Monika :'D "Iron maiden 7e Augusti, ska jag boka?" <3333
* Jimmy "The Rev" Sullivan †

Plus en massa andra saker... Man hinner verkligen mycket på ett år ;P Inte det roligaste avslutet på listan kanske dock... Men det är en stor grej eftersom att han var en stor inspirationskälla, både för mig och för bandet.



I förrgår var jag med Karin som sagt och vi hade mycket trevligt :D

Igår var jag med Alex och fyndade på kupan för att sedan gå hem till henne och bestämma hennes nyårsoutfit ;)
Halva natten spenderades hos Julia där vi tillverkade kort x) Jag kom hem kl 03.12

Nu sitter jag i en av de mysiga tröjorna jag fyndade igår på Kupan. Här är alla:



I morse läste jag lite om uppståndelsen kring året 2012. Men kom ihåg löftet, just remember the promise. Här är en bild jag målade i nian. Den passar rättså bra till dagens situation:



gott nytt år :D

p
USS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0