Have yourself a merry little Christmas

Det är en fin låt, iaf när en är sjungen av Jill Johnson :')  Rekommenderas till alla jullåtspellistor... Hrmm... långt ord... korrekt..? NEJ!

Jag sitter här och myser med en av våra kissar :) En riktig kelgris är han ;D


Måttligt road Molle-katt x')

Igår till idag sov Adam över här eftersom att vi, tack vare treornas turné, inte har några lektioner och därför är lediga ;D YESS! Vi var även lediga igår, av samma orsak, men då hade jag sång och trummor. Men den var som ändå helledigt mitt i veckan ;D Inte dåligt alls! Sen for jag till Alex och vi gick runt en stund på kupan... Jag hittade en FIIN kjol som jag nog vill gå tillbaka och köpa... Den var lite lång men det är ju bara att lägga upp. Vi får se hur det blir med den saken. Sen gick vi iaf hem till henne och lekte :D Alex fixade mitt hår och sminkade oss båda "vackert" xD haha! Kul var det då :)



Ett tag innan pappa skulle komma och hämta mig kom Adam dit också, eftersom att han skulle åka hem med mig. Olyckligtvis hade pappa fullt baksäte och koffert så jag fick sitta i stackars Adams knä hela vägen till Svensbyn... Trångt och mysigt, som det ska vara ;D

Idag vaknade jag och Adam typ sent åsså åt vi frukost för att sedan gå ut och bära ved... YAY! Efter detta klättrade vi upp på vinden och kollade på några gamla fula kort från när jag var liten x'D hahaha! Tragiskt fula! Sen gick vi in och fikade :) Vi hade även tänkt se på film, men då cp:ade sig DVD:n så jag blev sur på den... Eller så är det bara jag som är oteknisk (A) hähä!

Nu ska jag kanske hitta på nått... typ ><

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha, SUR KATT :D men söt! och snygg sminkning där!



sv: hahaha ELLER HUR ;D också ser dom alltid lagomt tuffa ut i kassan :o

2009-12-02 @ 21:55:56
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Var jag med på nått? ;D;D;DD

2009-12-02 @ 22:10:46
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: hahaha ;D ja då har han väl kanske lite rätt till det!

2009-12-03 @ 15:54:34
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: frida rosengren

haha du har sååå himla rätt! Jag blir irriterad på han! helt blåst!

2009-12-03 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0