Huskur?

Blir man bra i nacken av glass? Jag hoppas det, för jag sitter då och äter det nu xD
Idag har vi i "lovsångsteamet" repat inför söndag då vi ska spela i norrfjärden :) Vi har ändå fått ihop ett hyffast program ;)

I morron ska jag på julfika hos Linnéa i klassen :D Jag tror att det blir jättemysigt :) Hoppas bara att alla kommer dit. Sen på kvällen ska jag se på när mamma och Adam sjunger (i kör) med Anna-Lotta Larsson. efter detta, fick jag veta idag, är ju bjuden på midda på typ Furuborg!! OMG!! Det betyder typ att jag måste vara fin >< haha! Ska försöka gräva fram något - vilket kanske är lite enklare nu eftersom att jag ju rensade garderoben tidigare i veckan ;D

Kanske ska vara med Alex ikväll, om det nu inte var nått annat jag skulle göra >< Jag är så virrig nuför tiden, det är så mycket att tänka på :P

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

ska din mamma och adam sjunga tillsammans? :o haha! och du jag har så jääävla ont i nacken så det är inte klokt. när tusan ska den vänja sig? ._. och jag ska banne mig till linnéa bara jag känner mig friskare! verkar det som att många ska dit? hoppas det :)



sv: men ELLER HUR, orka ens!! så jävla desperata :s

2009-12-04 @ 18:27:13
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0