Ikväll smäller det :D

För ikväll drar vi iväg igen! ;D Nu har jag bara tjatat om det typ tusen gånger... >< Men hjärnan sägs ju gilla upprepningar ;P Jag ska gå iväg till Lisa om bara typ en timme :D gah! Hoppas bara att mamma kommer hem snart så vi hinner äta midda innan jag far :(

Och i morron blir det musikal-rep hela dagen och på kvällen-kalas för släkten :P! FULL RULLE!

Idag hade jag på mig nå roliga klder som jag hittade i mammas garderob :D haha! Det är som en bra källa till egen stil ;D

Ganska fränisch? Och hon använder ju inte kläderna ens så, why waste them? ;)

Önska oss (Shadow of the Room) lycka till ikväll ;D

pUSS

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Svar: Jo, det är svårt att veta vad man ska tro, men det är många olika åsikter om det ;) Haha

2009-12-20 @ 18:46:26
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0