Julclaps tomorrowow!

Som rubriken säger ska jag köpa julklappar i morron :D Tihi!
Jag, Julia och Linus far från skolan runt halv ett (om allt går som det ska vill säga ;P). Iaf åker vi till dollar med citylinjen... Någon mer som vill följa? :D

Jag har fixat kläder för i morron, sista skoldagen innan jul ju! Då måste man vara fin! Typ... >< Om jag hinner ska jag även lacka om naglarna tomorrow :)

Ja... Lite update från i helgen då kanske? Vi var ju som sagt och spelade i Arvidsjaur och det gick väl... inte bäst, men det dög och publiken verkade uppskatta det eftersom vi fick ett "encore", vårat första!! :'D YäääY! Däremot gick inte just DET alltför väl. Låten innan gick Adams A-sträng och på sistasista låten glömde aningen han eller Sarah... eller båda att stämma upp gitarren drån drop-D till "vanlig" stämning.. ;D haha! Så det kan gå. Men ändå. Laudamus berömde då oss massor :D och det känns ju bra eftersom de har hållt på i typ... FLERA år :D

Bilder: Vi


Åsså Laudamus


Fler bilder kommer att finnas på min bilddagbok senare :)

Nu ska jag sova :)

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0