Let it snow, let it snow, let it snow!

...Är en mysig jullåt den också :) --> here it is on youtube ;D <--



Idag ska jag som sagt till Linnéa och mysa med (förhoppningsvis) de flesta tjejerna i klassen :) Ska nu bara ringa åt mormor och morfar för att meddela vilken adress hon bor på så att de kan hämta mig sen ;)

Nej, jag måste nog göra det nu så att jag även hinner göra mig klar ;S haha!



Nu har jag då ringt åt morfar iaf, och det gick bra :)

Igår var jag med Alex och Sofia :D Jag förstår inte varför jag alltid är så tråkig med dem dock.. :/ Kneppt. För jag är inte så med dem på skolan xD haha! Jaja, fredagkvällar är jag väl helt enkelt för trött för att orka vara rolig eller nått... ;P
Alex gjorde iaf Cosmopolitans, alkoholfria sådana ;D GOTT! Sen såg vi på Sex And The City ;P



Nej nu måste jag göra mig klar :P haha!

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

haha va, tråkig med dem? xD höga krav på dig själv!



sv: men jaha, haha där ser man ;D



ja men herregud, SÖK. fyfan vad bra han gjorde den!!! känner mig ganska stolt att jag lärde känna honom lite förr :D hehe.

2009-12-05 @ 12:58:47
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: HAHAHAHAH ;D åh, jag har fullt upp imorrn ._. men dom är himla goda du ;)

2009-12-06 @ 22:48:09
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0