New guitarist!

Idag har vi hängt upp lappar i typ hela skolan om att vi vi söker en ny gitarrist till bandet :)


Känner du dig manad? ;D Hör av dig!

Igår fick jag en massa fina saker av mamma och av Adam :')

Av mamma


Av Adam; Halsduk från Deep Purple OCH munskölj x'D hahahha!

Först for jag och mamma och åt midda på Viking och sen for jag till Rebecca och julpysslade lite till medan mamma inhandlade presenter xP Jag blev senare hämtad av mamma, runt 10, och när vi kom hem fikade vi. Det var myyys :)

I morron bär det av till A-jaur igen ;D haha! Som en skottspole färdas jag fram och tillbaka dit! Jaja! ;D

pUSS

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Fina saker :D och fin affisch FER SURE ;D



sv: ELLER HUR! haha, insåg det igår när jag såg persbrandt någonstans.

2009-12-17 @ 21:01:04
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0