Ogilla min ineffektivitet

Ja, det har ju varit en rättså HEKTISK helg och därför har jag inte hunnit med att uppdatera bloggen eller något annat heller för den delen :P Det har varit luciatåg överallt ochs sen en spelning i Arvidsjaur av alla ställen ;D Men kul var det då :) Till helgen blir det ingen vila heller, då ska vi med bandet igen till Arvidsjaur - men denna gång ska vi vara förband åt Laudamus och det blir nog kul det med :)

Nu sitter jag iaf här hos pappa och redigerar lite bilder och löyssnar på System of a Down (Toxicity) Här kommer då lite bilder från helgens upptåg (och luciatåg... ><)

Emelie och Frida

Natali, Julia och Julia

Isabel och Karin

Isabel (igen) och Amanda

Jenni och Johan

Söta Lionsgubbar :')



Tihi :D Vi är söta :D


 

    SEN HAR VI SPELNINGEN I A-JAUR!!



Okej... det finns fler bilder! Men de kommer på bilddagboken och facebook ;P

Tack igen Carola för att du skjutsade oss till Arvidsjaur!! :')


Gah! Sen har jag varit på ännu fler ställen och sett typ Lucia och grejs, men jag orkar inte lägga upp det här ;P

I morron fyller jag år :)

pUSS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Shit vad det har varit mycket med allt nu ett tag, och så har man fortfarande kvar saker att göra i veckan!



sv: jo verkligen:D haha kanske för att han hade mig som lärare?:P nej men han är faktiskt bra, ska se om jag kan övertala honom att foto oss på fredag också:)

2009-12-15 @ 23:06:00
URL: http://linneaburman.blogspot.com
Postat av: sarah

ALLTSÅ KAN DU SLUTA LÄGGA UPP BILDFAN ÖVERALLT? :'(

2009-12-17 @ 17:13:17
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0