Oh happy day! :D

Idag har det varit en underbar dag :D Vi har haft julmys med estet och sen for jag, Julia och Linus och införskaffade en massa julklappar! :D Jag får nog ihop detta i år också!! :D Morgonen var däremot lite mindre mysig eftersom att jag sov för länge... såklart ;O När jag sedan hade gjort mig klar och kollade på klockan såg jag att den skulle gå VÄLDIGT snart så jag trodde att jag skulle missa den. Snabbt ryckte jag till mig alla saker jag skulle behöva för dagen (OCH GLÖMDE INGET! :O) och kutade sedan ut till bussen som borde ha kommit till hållplatsen ca 2 minuter innan  jag var där. Men tack vare den nyfallna snön blev bussen tillräckligt försenad för att jag skulle hinna med den :D

Efter dagens alla julklappsinköp åkte vi hem med bussen till Djupviken och jag hoppade av med Julia och följde henne hem för att kolla på deras nya lägenhet som för övrigt var jättefin och stor! Dessutom blev jag bjuden på JÄTTEGOTT te och knäck medan vi satt och diskuterade parallela universum och typ övernaturliga saker xD haha! Nördigt, men ack så intressant ;D

Nu har jag just suttit i någon timma och slagit in julklappar, så jag är HELT tom i skallen >< höhö! Ska nog gå och sova nu... snart... så att jag kanske vaknar i någorlunda tid i morron :)

Bilder från julavslutningen:


Och så sist men INTE minst, detta. Lyssna och *hrm* njut! x'D


pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0