Sandpapper

Jag vill inte bli sjuk nu >< Min hals är torr som ett sandpapper och i morsae hade jag ont i den :( HAR INTE TID ALLS!! Jag kommer typ att sprängas nu. Jag är så trött på typ allt. VILL BARA VARA LEDIG! Låt julen komma nu :'( Jag vill vara ledig och bara ta det lugnt. suck. Men det som tynger mig mest är väl då engelskan. Så (ursäkta mig) JÄVLA tråkigt det är!! Onödiga saker ååh... Men nu ska vi iaf få göra en talkshow så... det blir väl lite kul iaf :P Men frågan är hur vi ska hinna lära oss allt eftersom vi bara har haft förra gången och i morron på oss att öva... YESSSSSSS! Åsså har vi då KuHi-prov i morron. FAN! Jag kan INGENTING! Vem tror ni inte glömde av att vi skulle ha provet redan i veckan? JO JAG! Döda mig någon?


Idag vaknade jag, trots mitt halsont, lycklig :) Jag vaknade hos Adam så vad kan man annars vara? :D Igår var jag ju som sagt på julfika hos Linnéa och sedan blev jag hämtad av morfar för att fara på julkonsert där både Adam och mamma sjöng i kör med solisterna Anna-Lotta Larsson och Göran Fristorp. Det var faktiskt riktigt bra och "O helga natt" med Göran Fristorp var HELT oslagbar! Så sjukt mäktigt! =D~ Sen vart jag ju då iaf bjuden på midda, julbord, av Adams mamma på Furuborg tillsammans med dessa människor:

Bilderna är dock inte tagna på Furuborg utan hemma hos Adam mormor :)

Idag spelade vi på EFS i Norrfjärden. I FAILED! x'D hahah! Menmen, det verkade typ inte publiken ha hört så det är ju lugnt :P

NO JAK SOVAH!!

pUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0