The Rev

Beskedet nådde mig idag, den 29 December 2009 kl 11:18

Sarah Lindmark:
the rev har dött...

Det har tagit mig ett tag att få in det i skallen, men det är verkligen så. Jag kan inte fatta det. Han är död. Världens fucking bästa trummis är död. Det är sjukt och det blir bara sjukare ju oftare jag upprepar det. Han är död. Jag fick se honom live en gång men då uppskattade jag knappt Avenged Sevenfolds musik, eller jag hade knappt hört dem. Det är först nu på senare tid har jag fattat vilken otrolig trummis och sångre han är.
Vila i frid Jimmy "The Rev" Sullivan.

På Avenged Sevenfolds hemsida läste jag detta:

12/29/2009 - 05:22

JIMMY "THE REV" SULLIVAN

It is with great sadness and heavy hearts
that we tell you of the passing today of
Jimmy “The Rev” Sullivan. Jimmy was not
only one of the world's best drummers,
but more importantly he was our best
friend and brother. Our thoughts and
prayers go out to Jimmy's family and we
hope that you will respect their privacy
during this difficult time.

Jimmy you are forever in our hearts.
We love you.

M Shadows, Synyster Gates,
Zacky Vengeance and Johnny Christ


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: så jäääävla sorgligt!

läste att han hittades i sin lägenhet. mer vet vi inte, hoppas på en förklaring till vad som hände snart :( <3

2009-12-29 @ 15:59:30
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: sarah

underbara människa, rest in peace. <3

2009-12-29 @ 19:51:24
URL: http://sarahlindmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0