09.02.08

Hejsan! Helgen har varit bajsbra x) 
Fredag: Min lillasyster Linn hade barnkalas på bodsjöskolan och jag var där och "hjälpte till". Ett tag senare kom Adam och hjälpte till... Han är så bra med barn, till skillnad från mig xD ahhaha! Iaf, under tiden jag var där planerade jag halva klassfesten x) Nu är allt utom datum och inköp fixat xP haha!



Lördag: Adam följde med mig hel från kalaset och sov över till idag xD mohaha! Så han fick sova hos mig TVÅ nätter =)

Söndag: Vaknade med Adam ^^ Men vi degade på typ fram till halv tolv eller nått.. då bestämde vi oss för att dega vid frukostbordet istället xD Så då degade vi där för att sedan leka lite på golvet med min lillebrar Linus och min hund Carlie. Efter lekandet degade vi vid datorn men då bestämde jag att vi skulle fara ut och gå för jag var trött på degandet xD Vi for alltså ut och gick en liten sväng med Charlie...




När vi kom in efter prommisen bakade vi kladdkaka x) Mohahahihi! xD Nu har han hunnit fara hem x( det blir så vansinnigt tomt xP Menmen, Jag träffar ju han i morron iaf ^^)

Nu är det så att jag ÄN EN GÅNG har funderat på håret mitt xP Dels måste jag nog toppa det men jag tänkte att jag kanske skulle göra det rött med svarta slingor och svart lugg... Eller vad tror folket om det? :P Men vi får se :P



Pusshejs =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Degen degar väldigt mycket degigare än degens degotroniska deg...öh. slut på fantasin =D



of course, älska kladdkaka =D <3

2009-02-08 @ 18:16:16
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: johanna

varför följer du inte med? hur länge ska han vara där? :P jo snacka om fusk!

2009-02-08 @ 19:42:32
URL: http://johannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0