09.02.10

Hejsan =) Igår vad Dolmes David och hälsade på på skolan och var med våran klass ända fram till typ ett eller nått... Då skulle han hem till övik med bussen :P Han hade ledigt igår han... den lilla fisken xD Samma dag blev Sofia snödränkt av Adam och Nils xD ahhaha! Varför kommer jag inte ihåg... höhö... och jag kallar David för fisk... jag är typ GULDFISK xD kommer knappt ihåg vad som hände igår ens xD jaja! PÅ kvällen for jag på KU och sen for jag förbi Lisa och hämtade min röda hårfärg som hon "köpte ut" åt mig i sthlm xD MIHII!



I morse steg jag då upp typ 20 i 7 och började tona håret :D Det blev... RÖTT kan man väl säga xD haha! Åsså klädde jag mig som Ariel :D mihiii! Funny Bunny ^^D Me are HaPpY :D gehehe xD



Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Linda Hurtig

Jo det är det :) Men det är ju mitt rum nu ;) haha

2009-02-11 @ 20:10:44
Postat av: Linda Hurtig

Jo det är det :) Men det är ju mitt rum nu ;)

2009-02-11 @ 20:11:22
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Åååh :) haha, men nog blir det nåt snart! man får hålla utkik :D

2009-02-12 @ 16:56:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0