09.02.16

Hejsan! Nu var det VERKLIGEN längesen jag skrev! xP Bortsett från igår då jag ändå inte hann  göra nått på datorn så har  jag inte suttit på 6 dagar xO Det är typ... stort xP Eller det kanske bli fem dagar, BUT STILL! xP NU är klockan mycket så detta blir nog ett kort inlägg för jag vill SOVA xD
Idag gjorde vi sista delen på nationella proven i franska, PJUFF! Det kändes sjukt skönt ;P Åsså Har vi bara EN F*CKING lektion kvar :D:D:D WONDERFUL!! :D Jag längtar som en gnu! Idag inleddes även en "Miljövecka" för musik, bild, hotel och restaurang och... säkert någon mer också xP Vi ska framföra två låtar samtidigt som vi ska redovisa och... BAJS xD haha! Nej, jag är inte överdrivet taggad inför detta xP Men, jag får väl göra det bästa av situationen ;P



Det är så fint ute nu =) Jag följde hem med Adam efter skolan och då tog jag den här bilden :D

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild... :D

2009-02-17 @ 11:38:42
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0