09.02.18

Hejsan. Jo! Nu kan jag ju samanfatta helgen lite :P Det var en HÄNDELSERIK helg. Vi for till Älvsbyn med ett gäng konfimander i fredags kl 16.00. När vi kom fram åt vi och gjorde någon lek åsså såg de en film medan vi förberedde kvällsandakten. Sen ÅT vi! xO

Min ICKEvetenskapliga teori: Läger, kommer från latinens "Legre" = "Mat/ Äta"

Men jag tycker att det är en SWAINIGT bra teori, för det enda man i princip gör när man är på läger är att just ÄTA xD

Dagen efter kom nästa gäng konfirmander som var dubbelt så många som föregående flock... Men det funkade iaf :P

Idag har det typ inte hänt så mycket FÖRUTOM att vi har fått veta att vi får behålla Emma som körledare :D:D:D IIIIIIIIH! :D GLÄDJE :D

Mja,.. Sen... :'( , . - + * +  - . , . - + * + - . , )': neS ..,ajM
I'll be right here for you..! <3


ÄKTA spelglädje ;D

Jag älskar dig Adam! <3 :*
Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

JA DEN :D jag vill så lägga upp den! samtidigt vill jag inte göra det om folk verkligen inte vill visa sig :o haha



sv: haha åh vad söt du är! vad spelar det för roll :D härligt! jag löste det igår ;)

2009-02-19 @ 16:47:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0