09.02.24

Hejsan =) Det var en stökig förra vecka xP Miljö hit och dit, något drygt måste jag säga, menmen... NU har vi ju iaf påbörjat en ny vecka med en Engelskauppstats och Samhällsprov som kommer att gå käpprätt åt #¤%&() ...typ xP Då vet ni! xD I eftermiddags följde jag Karin på stan och köpte hårfärg och blekning ;D hihi! Hon kommer att bli finig... Hoppas jag... Håll tummarna för att det lyckas ;D

I fredags följde jag hem med Adam och åt och sen for vi vidare till Kajsa... och åt.... xD hahahhah! Men iaf så hade vi, eller iaf jag, en jätterolig fredagskväll x) Jag och Adam kom lite senae än de andra till Kajsa så under tiden de satt och väntade på att vi skulle dyka upp spekulerade de i vad vi gjorde. Resultatet blev att vi förökade oss i en snödriva som rasade in åsså frös vi ihjäl för att om några tusen år bli hittade av aliens... xD hahahhaha! Sedan körde Alexander, David och jag kortspelet "Finns i sjön" som till slut spårade ur totalt och blev till "Finns i brunnen", "Gräv i Brunnen", "Finns i farfars navel", "GRÄV i farfars navel", "Finns i farfars anal" osv... xD hahahha! 
Det roligaste var ju dock att vi sedan gick ut på en promenad och jag bara: "Jag vet! Vi kör 'herre på täppan' ", medan jag klev upp på en snöhög.
Och Adam bara: "Nej Linnéa, inte här..." xD ahhahahhaha! Ja... kopplingen gjordes då till deras spekulationer och alla skrattade gott åt mitt misslyckande xD hahahahha! INKLUSIVE JAG xD ahhaha!
På väg hem gick Fredrik, Anna, Adam och jag tillsammans och precis när vi kommit utanför Kajsas lägenhet sa jag:
"Tog du skorna" (vi hade varit och hämtat Adams converse på vägen till Kajsa). Och Adam bara:
"KUKEN!" åsså gick han iväg. Fredrik började då skaka på huvudet och sa:
"Jag hörde bara ett ord... Sen gick han..." Några sekunders tystnad och sedan vek vi oss av skratt, i synnerhet jag och Anna xD hahahahahhaha!

Anna, Adam, Kajsa, Alexander, David, Fredrik


Lördagen då. Den tillbringades på Acusticum på jubileumsåret för musikskolan, nämligen 40 år! Om man nu ska skriva så.... jag känner att jag inte har så korrekt svenska xD menmen, hoppas att ni fattar xP höhö! Iaf så sjöng vi där med kören och sen for jag hem till pappa. Lite senare på kvällen kom Adam och var med mig och sov över, såklart x) Åsså såg vi "Armageddon". Om det är någon som inte har sett den... SE DEN! xP


Adam och Brynne                            Sofia                               PSB                

Söndag. Jag och Adam vaknade., xO hahah! En del av dagen gick... Sen kom Alex och Adam fick fara hem xD hhaha! Iaf var det så att Alex ville ut och gå, så hon fick sin vilja igenom... Vi gick till Roknäs... xD höhö... Först till ICA och SEN till NILS som bor typ längst bort efter F*CKING Roknäsvägen xD hahah! Så vi gick väl i närmare två timmar tror jag xP Iaf en och en halv xD MED hund och i snöoväder xD menmen... jag klagar inte,.,.. *hosthost* xD Vi fick oss iaf en närmare 7 km promenad x) Inte illa pinkat ;D När vi kom hem igen spelade vi "Alfapet" xD


Alexandra


Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Självfallet :D haha, vad du var uppe sent då! ;o

2009-02-24 @ 11:42:55
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Adam

KUKEN!... var det så kul? xD

2009-02-24 @ 22:28:25
URL: http://adamheterjag.blogg.se/
Postat av: Adam

KUKEN!... var det så kul? xD

2009-02-24 @ 22:28:43
URL: http://adamheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0