2009-02-04

Hey! Det har varit en väldigt annorlunda dag idag... Vi hade först och främst bara en engelska innan lunch (vilket vi iofs brukar ha) Men den kändes ovanligt lång. Alla typ SKREK när Lisa kom in i V11 xD hahaha! Mitt fel (A) Men alla sa att håret blev bra iaf x) Någon som då VERKLIGEN tyckte det var ju dock Max (en trevlig trea) han bara : "Hellwietesh va najs!" hahah xD Det går inte all härma hans svordomar xD de är så... Spciella xD På lunchen kom vi, Lisa, Jenny och jag, överrens om att gå på ICA och flåda eftersom vi hade en TVÅ TIMMAR LÅNG LUNCHRAST :D:D Så de gjorde vi det. På vägen till ICA träffade vi Maja, Sara, Dolme, Margot och Linn och de sulle utföra en hemlig... Ett hemligt uppdrag xP haha! Vi gick iaf och köpte flåd och sen gick vi till Dolme och knackade på =) Efter många "om" och "men" fick vi äntligen komma in! SJUKLIGT vad snygg lägenhet det är den lilla Dolmen har!!! xO <3 Jag vill bo där xD ahhah! Iaf så satt vi och lekte där och pratade hemlisar och bara allmänt myste x) mihii ^^ Det var najjs :D 





Senare idag var det skoldans då :P Jag satt och tittade på och bara det var sjukt kul x) mihii ^^ Alla var så glada och typ ALLA dansade :D Efter skolan for vi på stan, en hel drös med barn x) Först gick vi som bara omkring men sedan drog vi oss mot kvartersbageriet där Josh (en trevlig trea) skulle spela, TROGNA FANS xD







Sen är det så att det enda vi gjorde på engelkskan var att diskutera hårfärger a.s.o xP Så jag har fått lite beslutsångest och jag behöver HJÄLP xP 



Efter allt detta for jag på gospelkören x) "one reason gospel" men den räckte dock bara till 8 eftersom jag hade sagt att jag ville sluta då, åsså ska vi ändå ha kördag till helgen x) Så jag for på backa för att höra på dansbandarna i Es2B x) Hann bara höra det sista på sista låten dock =/ Menmen, sånt är livet... xP När de började plocka undan gick jag och Adam iväg och så bestämde vi oss för att gå å hälsa på Johanna och Erik x) So we did =) En trevlig kväll... Osammanhängande text, NÅGOT xD GOD NATT! Klockan är nu 00.50! Fy på mig xP

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: Böna

Jag har samma problem! XD Jag har börjat fundera på å tona håret ljusare :S Men jag vet it om de skulle passa^^ Du får gärna ge MIG tips :P haha

2009-02-05 @ 17:26:10
Postat av: Malin

Ja visst (y) :D hihiih.

2009-02-05 @ 19:40:59
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: Mattias

Rött :D Of course!

2009-02-08 @ 22:59:20
URL: http://mdanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0