2009-02-05

Hejsan =) Hoh! Idag har jag verkligen betett mig konstigt(are) än vanligt xD Typ... nejmen, jag är typ konstigxP Skrattar åt allt och är bara allmänt flummig och trött hela tiden xP Tack för att ni orkar med mig xD Imorron är det helg... bara så att alla vet xD Kände bara att jag var tvungen att säga det för det ska bli så HUVVA skönt x) Helger i mitt hjärta :D

 

Idag fick vi som går franska sluta tidigare från kören för att vi skulle gå å fika och samtidigt ta farväl av fransmännen som är här nu =) De är så gulliga... Jag tycker inte om att vara svensk allvarligt... Svenskar är så osociala och inåtriktade jämfört med människor från andra länder... Allvarligt :P Menmen, det var iaf roligt att prata med dem litegrann x) mihi =)
När vi hade fikat klart skulle vi gå mot busstationen, jag och några till, och jag missade min buss så moder vart tvungen att hämta mig xP Hon var inte så glad... menmen :P Vi for iaf hem och åt och sen fick jag världens duktig-ryck, så jag började dammsuga och möblera om i mitt rum... så nu ser det typ gode fint ut... och DET är inte varje dag det gör det xP haha!



Nej, jag börjar tidigt i morron... Så nu ska jag göra mig klar för att krypa ner i min nybäddade säng och SOVA xD

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra jobbat! Jag är också sugen på att möblera om men det är lite svårt hos oss! =P

2009-02-06 @ 00:11:00
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: karin

det är så roligt när man har fint i rummet! :D och ännu roligare när man just har möblerat om!!! Men nu måste jag ju få komma och kolla ju! ^^

2009-02-06 @ 11:55:22
Postat av: BJERNHAGEN

Klart du får komplimanger ;D och nu finns ett emo-inlägg att läsa.. haha.. VARFÖR KÄNNER JAG SÅHÄR JÄVLA FAN ._. men bra var det <3

2009-02-06 @ 18:27:08
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0