Meep! :D

Hejsan :D Idag har det varit en riktigt bra dag... tror jag xD haha! Det var tillochmed kul på franskan :D Dock har vi ju fransmän där nu som är trevliga att prata med :D Och framför allt var det lärarfritt idag också xD TJOHOO :D När vi hade slutat franskan gick vi tillbaka till "Ymer" och Adam var kvar där :D Åsså frågade han om jag ville följa hem med honom... Det ville jag :D xD Åsså sen for vi på kören och sen åkte jag hem åsså kom Lisa åsså färgade jag hennes hår :D MIHII! :D Det vart skithäftigt.... Tycker jag (A) XD



Jaja... Nu ska vi då inte mobba paintbilden xD haha! Jag gjorde den för typ någon eller några vecor sedan :D Innan jag ens visste hur det skulle bli x) MEn det vart gode likt ändå :D Förutom att Lisa inte ser ut sådär xD ahhaha!

Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0