Nr 60!

Yay! Nu är det ju typ värsta jubileumsdagen xD Först och främst är detta mitt 60:e inlägg, sen är det fettisdag och sist men ABSOLUUUUT inte minst... FRANSKAN ÄR SLUT!!!!! :D:D:D:D:D:D Jag DÖR så glad jag är :D:D HAHAHAHAAAAAAAAAAAAA! :D:D OCh jag KLARADE tillochmed kursen!! :D:D Så nu har jag ett extra G OCH 0,5 i meritpoäng :D:D:D:D AAAAAAAAAAH!!!! :D:D:D:D Dessutom var det typ roligare än vanligt på draman :D

Efter skolan for Kajsa, David, Adam och Jag på stan för att äta en semla på denna underbara dag :D Det var ju tillochmed fint väder :D:D hihi! Kan det bli så mycket bättre?! :D Nej! Jag tror inte det x) hihi! Eller... joo... Vi kunde ha ohaft samhällsprov på fredag... menmen... jag ska försöka göra mitt bästa xP Efter vi hade fikat for Kajsa hem och lämnade David, Adam och mig i sticket xD haha! NEjdå... Vi gick vidare till "Game Stop" och lekte där för att sedan gå vidare till Subland och flåda sönder xD När vi då ÄNTLIGEN hade tryckt i oss maten gick vi ner till Ramus och lekte där men efter ett tag for David som skulle kolla på nån fördjupningslinjespelning (LÅNGT ORD!! xD) Kl 18.00 var det en bas och trumclinic på ramus och Jag och Adam stannade på den till kl 7 då vi TYVÄRR vart tvugna att gå eftersom vi hade kör. Men det var kul på kören också x) hihi!



Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

svar: Haha jo jag har sett den. :) härligt med franskan förresten, grattis! :D

2009-02-24 @ 23:16:08
URL: http://ssarasamuelsson.blogg.se/
Postat av: SARA -TEE

sv: haha, det kan jag knappast tänka mig ;D

2009-02-25 @ 08:10:36
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: Malin

låter skitbra, linnea :D:D

2009-03-01 @ 11:35:31
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0