11 Januari

Hejsan! HAHAHAH! Bara så alla vet är jag HELT virrig! Höll på att skriva "11 December" xD menmne... sånt händer xD haha! Iaf så har jag varit å sett en FANTASKISKT bra film!! "Cangeling" heter den och den är så bra att det är SJUKT! Man bara gråter hela tiden!! <3<33 Inte alltid negativt dock XD ahhaa! Men aså det är verkligen en film ALLA borde se!! <3<3 :')


Så.... nu har jag fått det sagt xD Öhm... Vad har jag kvar att säga... JO! Jag har haft en JÄTTEROLIG gårkväll tillsammans med "Svensbygänget" xD hahahah! Detta "gäng" består då av mig, Julia, Björn och Jesper och vi är så så coola att det är stört... Nej... det är vi inte, men kul har vi xD hahaha! Ibland är också Ptrik och Teresa med x) DÅ VET NI! xD  Bilden kanske inte säger så mkt, men det var kul iaf x) ahhaha!

 

Nu ska jag då snart sova så...

Pusshejs!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha tack ;) du får se till att övertala adam nu ;) haha!

2009-01-12 @ 11:31:21
Postat av: johanna

skämt åsido ;>

2009-01-12 @ 11:31:39
Postat av: karin

Ååå, jag vill också se den filmen! Och jag vill träffa dig!!! Saknar dig typ extremt mycket!!!

2009-01-12 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0