12 Januari

Idag har det som inte hänt sådär jättemkt :P Jag vaknade och for till bussen... ELLER JO! DET HAR VARIT EN JÄTTECOOL DAG!! XD ahahah! Helomvänd!! XD
Iaf, innan jag somnade igår lyssnade jag på min iPod och kom på att jag vill höra lite G 'n R så jag sökte upp ett ställe med mkt G 'n R låtar och hedde på shuffle x) Den första låten som började spelas var MASTERPIECET "Sweet Child 'o Mine", så jag låg i sängen och blev jättglad och bara åsså tänkte jag: "Okej, om låten kommer igen så kommer morgondagen att bli helt kanonbra :D" .... Gb what's happening..? JO! Låten kommer igen! :D Samma tankar fast: "... OSLAGBART BRA och jag kommer att vara JÄTTEGLAD...". En annan låt spelades och sedan SWEET CHILD 'O MINE!!!! :D:D:D
Jag somnade lyckligt och när jag vaknade i morse var jag JÄTTEGLAD och det har jag varit ÅTMINSTONE hela morgonen.
Dock tog det kål på mig att vara überglad en hel dag så när jag kom hem däckade jag på soffan i köket xD ahhaha! MEN vi hade dock ätit palt till middag vilket FAKTISKT kan ha varit en bidragande effekt ;P Sen for jag på KU ^^ Det var KUl... ha...ha...ha... Och jag kände att detta blev ett gode långt inlägg xP hahah!



Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

ÄR DET DIN VOVVE?!?! nej vad fuuuusk =( vill också ha en sån söt <3



haha ja du var liiiite störd :D haha nejmen! jag var ju minst lika ;D

2009-01-12 @ 23:32:48
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Malin

Indeed he is! (y) Haha, hörde du våran väldigt meningslösa diskussion i maten idag? :P Jeff tyckte de var jättekul =D hahah! Och den meningslösa diskussionen höll på långt in på kemilektionen också x) sen gick jag på möte, tyvärr :P

2009-01-12 @ 23:33:18
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Jaha okej :O ååh! haha. haah liiiite :D

2009-01-13 @ 12:11:12
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

haha, ja det kanske är någonting i den stilen. Det vet man ju aldrig ;) hehe.

2009-01-13 @ 16:05:36
URL: http://lindahurtig.blogg.se/
Postat av: Anonym

PALT!! Vovve!! har it sett den än....PALT! XD

2009-01-13 @ 19:52:34
Postat av: Böna

PALT!! Vovve!! har it sett den än....PALT! XD

2009-01-13 @ 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0